پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی : الگوها، مولفه ها و انواع کانال های ارتباطی

پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی چیست,پاورپوینت الگوهای مدیریت ارتباطات سازمانی,پاورپوینت انواع مدیریت ارتباطات سازمانی,پاورپوینت تاریخچه مدیریت ارتباطات سازمانی
مشخصات فایل مورد نظر در مورد پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی : الگوها، مولفه ها و انواع کانال های ارتباطی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی : الگوها، مولفه ها و انواع کانال های ارتباطی

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب ۳۵ اسلاید و با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات35
حجم386/405 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب ۳۵ اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش


جهان کنونی جهانی است پر از تغييرات شتابان. دگرگونيهای بسياری در ارکان جامعه صورت گرفته و پيشرفتهای سريع علوم و تکنولوژی انسان را با وضعيتی روبرو ساخته که کمتر شباهتی با گذشته دارد. يکی از علومی که تحولات بسياری داشته علم مديريت است که پا به عرصه نوينی از حيات خود گذاشته و در پاسخ به چالشهای محيطی به جستجوی روشهای تازه پرداخته است. يکی از تحولات اساسی که در مديريت ايجاد شده است تحول در نحوه نگرش به سازمان است. تا چند دهه گذشته سازمانها به عنوان ابزارهايی برای ايجاد هماهنگی بين افراد و کنترل افراد در راستای دستيابی به اهداف بودند ولی امروزه سازمانها با نگرش وسيع‌تر درنظرگرفته می‌شوند و به مفاهيمی چون فرهنگ و ارتباطات سازمانی توجه ويژه ای می‌شود. تقريبا در دو دهه گذشته بسياری از دانشمندان و محققان مديريت به بررسی نقش فرهنگ و ارتباطات در عملکرد سازمانها پرداخته و تحقيقات و مطالعات فراوانی نيز در اين زمينه انجام گرفته است. ارتباطات سازمانی يک موضوع پيچيده و نقش آن در عملکرد سازمان بسيار حائز اهميت است. توجه به فرهنگ و ارتباطات سازمانی منحصر به مراکز علمی نيست، بلکه سازمانهای تجاری و توليدی نيز از آن بعنوان کليد موفقيت ياد نموده‌ان .

ارتباط برای هماهنگی فعاليتهای گروهی، اجرای وظايف رهبری و انجام وظايف مديريتی لازم است، بنابراين مديرانی که مديريت خود را با توجه به مفاهيم ارتباطات سازمانی اعمال نمايند به وضوح از موفقيت بيشتری برخوردار خواهند گرديد. در مديريت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل موثر بر ارتباطات، گروههای رسمی و غيررسمی، روشهای بهبود ارتباطات و رفع موانع ارتباطی در سازمان حائز اهميت است.

فهرست مطالب
مقدمه
ماهيت و اهميت ارتباطات
جایگاه ارتباطات در مدیریت
فرآیند ارتباط
مولفه های ارتباط كانال ارتباطی
انواع كانال هاي ارتباطي
نقش ادراک به عنوان موانع ارتباطی
جهت ارتباطات
سطوح ارتباطات در سازمان
الگوهای ارتباطات سازمانی






"