فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای

مبانی نظری خودکارآمدی حرفه ای,دانلود مبانی نظری خودکارآمدی حرفه ای,پیشینه تحقیق خودکارآمدی حرفه ای,دانلود پیشینه تحقیق خودکارآمدی حرفه ای,پیشینه داخلی خودکارآمدی حرفه ای,پیشینه خارجی خودکارآمدی حرفه ای,پیشینه پژوهش خودکارآمدی حرفه ای,پیشینه نظری خودکارآمدی حرفه ای,ادبیات نظری خودکارآمدی حرفه ای,چارچوب نظری خودکارآمدی حرفه ای
مشخصات فایل مورد نظر در مورد فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکارآمدی حرفه ای بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید


مشخصات فایل
تعداد صفحات82
حجم824/409 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی با عنوان فصل دوم پایان نامه خودکارآمدی حرفه ای می باشد. خودکارآمدی حرفه ای یک شاخص مهم می باشد زیرا بر پیش بینی رغبتها (ترنر و لاپان ، 2002 ) و آرزوهای حرفه ای (باندورا و همکاران، 2001 ) اثر دارد. به علاوه خودکارآمدی حرفه ای با تعدادی از متغیرهای روانی، همچنین فرآیندهای عدالت نقش مهمی در سازمانها ایفا کرده و چگونگی برخورد با افراد در سازمانها ممکن است باورها، احساسات، نگرش ها و رفتار کارکنان را تحت تأثیر قرار دهد (بوس ، 2001 ).


خودکارآمدی حرفه ای به عنوان باور فرد، به توانایی های خود برای انجام موفقیت آمیز کارها و وظایف اشاره می کند (باندورا ، 1977، 1982). داشتن احساس خود کارآمدی تعیین می کند که آیا افراد برای انجام دادن کاری دشوار خواهند کوشید و پشتکار خواهند داشت یا خیر (باندورا، 1977، 2000). همچنین خود کار آمدی حرفه ای نیز با کاربرد مفهوم خودکارآمدی در رفتارهای مرتبط با حرفه توسعه یافته است (هاچ و بتز ، 1981)، و به عنوان قضاوت افراد در مورد کارآمدی شان در ارتباط با طیفی از رفتارهای لازم در جهت انتخاب و سازگاری حرفه ای تعریف می شود (لنت و هاچ ، 1987).

شدت و اطمینان افراد در مورد کارآمدی خود، بر اینکه آیا آنان برای اداره کردن موقعیت های خاص تلاش خواهند کرد، اثر می گذارد. وقتی افراد خود را واجد شایستگی اداره کردن موقعیت هایی بدانند که ممکن است برای آنها تهدید کننده باشد، درگیر فعالیت می شوند و با اطمینان رفتار می کنند. بنا بر نظر باندورا (1977 ، 2000)، در واقع انتظارات کارآمدی تعیین کننده این است که افراد در رویارویی با موانع و تجربه های ناسازگار چه مقدار تلاش خواهند کرد و چه مدت استقامت خواهند ورزید (نسیمی، 1390).


فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه پژوهش
2-1- ساختار سازمانی 13
2-2- عدالت سازمانی 18
2-2-1- ابعاد عدالت سازمانی 19
2-2-1-1- عدالت توزیعی 19
2-2-1-2- عدالت رویه‌اي 20
2-2-1-3- عدالت مراوده اي 22
2-3- خودكارآمدي 23
2-3-1-خودکارآمدی حرفه ای 26
2-4-1- جمع بندي 28
2- 5- پیشینه پژوهشی28
2- 5- 1- ساختار سازمانی 29
2-5-3- خودکارآمدی حرفه ای 34
2-6-1-جمع بندی پژوهش های پیشین 36

فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسي
منابع انگليسي






"