مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند 83 صفحه
مشخصات فایل مورد نظر در مورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند 83 صفحه آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند 83 صفحه
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه آمیخته ترفیع و ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 83 |
حجم | 0/283 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
توضیحات کامل
ارزش ویژه برند به عنوان یک شاخص کلیدی جهت تعیین وضعیت سلامت برند و بازبینی مداوم آن،مرحله ای مهم در مدیریت موثر برند است.با توجه به رویارویی شرکت ها با رقابتی همه جانبه و جهانی در بازار کنونی برند سازی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. شرکت ها به ابزاری جهت افزایش ارزش ویژه برند خود و ایجاد تمایز نیاز دارند. کوشش ها و فعالیت های بازاریابی یکی از مهمترین ابزارها در این راستا می باشد.انتخاب یک آمیخته ترفیع مناسب به بهبود جایگاه هر برندی در میان رقبای خود می انجامد.
هدف اصلی این تحقیق بررسی تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی از دیدگاه مصرف کنندگان فروشگاه پروما در شهر تهران می باشد. این تحقیق به لحاظ هدف كاربردی و به لحاظ روش انجام تحقیق، توصیفی از نوع علی، می باشد.جامعه آماری این تحقیق شامل همه مشتریان فروشگاه پروما می باشد که حداقل یک بار از فروشگاه پروما خرید کرده اند و حجم نمونه، 384 نفر که از طریق روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده بودند، است. برای تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق از نرم افزار SPSS و همچنین لیزرل و تکنیک آماری معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته ایم تا از این طریق ارتباط علی بین معیارهای مدل مشخص شده و بتوان راهکارهای صحیح ومناسب را تدوین نمود.
یافته ها نشان می دهد که تبلیغات، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم به ترتیب اثر مثبت و قویتری نسبت به سایر عناصرآمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند فروشگاه پروما دارند.همچنین اثر فروش حضوری و پیشبرد فروش مثبت اما ضعیفتر بوده اند.همچنین رابطه معناداری بین پیشبرد فروش و آگاهی از برند ، پیش برد فروش و تداعی با برند ، روابط عمومی و وفاداری به برند ، روابط عمومی و تداعی با برند ،بازاریابی مستقیم و وفاداری به برند ، فروش حضوری و آگاهی از برند مشاهده نشد.
كلمات كلیدی:
برند
آمیخته ترفیع
ارزش ویژه برند
خرده فروشی
فروشگاه زنجیره ای
مقدمه
در عصر حاضر با توجه به تاسیس فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید بزرگ خصوصی رقابت شدیدی بین فعالان صنعت خرده فروشی در جریان است.امروزه مراکز خرید برای جذب مشتریان با هم به رقابت می پردازند،مرکز خریدی که باعث رضایت بیشتر مصرف کنندگان شود در این رقابت برنده خواهد شد(کورویلا و جوشی ، 2010). براساس نظر محققین برند ، برند های خرده فروشی نوعا حساسیت بیشتری در مقایسه با برند های محصولات دارند ( آیلاوادی و کلر ، 2004).
با توجه به اینکه برند می تواند قلب و روح مخاطب خود را تسخیر نماید و در دنیای امروزی که بازارها مملو از محصولاتی هستند که از لحاظ فیزیکی تفاوت چندانی با هم ندارند،خلق یک برند می تواند تمایز چشمگیری ایجاد کند(لویس و لومبارت ، 2010).برند گذاری میتوان به طور خاص در خرده فروشی مهم باشد و ماهیتی رقابتی ایجاد کند(وبودا،برنارد و هلسیگ ،2009). ارزش ویژه برند غالباً به عنوان ارزشی که یک برند به محصول می دهد توصیف شده است.عموماً ارزش ویژه برند ناشی از کلیه فعالیت هایی است که برای فروش برند صورت میگیرد. بنابراین میتوان آن را بر مبنای فعالیتهای بازاریابی برای برند مورد نظر نیز بررسی نمود.
از عوامل مهم برای ایجاد و تقویت ارزش ویژه برند فعالیت های بازاریابی هستند . ارزش ویژه برند حاصل سرمایه گذاری است كه در فعالیت ها ی بازاریابی درگذشته صورت گرفته است . شركت ها از طریق فعالیت های بازاریابی مصرف كنندگان را از برند آگاه ساخته و تصویر مطلوبی از برند در ذهن آنها ایجاد می كنند (ون ریل و همكاران ، 2005). آمیخته ترفیع به عنوان یکی از اجزای مهم آمیخته بازاریابی می باشد و موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمان ها و شرکتها در گرو فعالیتهای ترفیعی و ترویجی آن هاست و شرکت ها هر ساله بودجه بیشتری را برای فعالیت های ترفیعی خود تصویب می نمایند. بسیاری از مدیران صنعت خرده فروشی بدون در نظر گرفتن اثر بخشی عوامل ترفیعی هزینه های گزافی را به سازمان خود متحمل می کنند در صورتیکه با در نظر گرفتن اثر بخشی عوامل ترفیعی بر ارزش ویژه برند فروشگاه یا مرکز خرید خود میتوانند ترکیب موثرتری از فالیت های ترفیعی و ترویجی را انتخاب و اجرا کنند. از همین رو در این تحقیق پژوهشگر بر آنست تا تاثیر عناصر آمیخته ترفیع را بر ارزش ویژه برند بسنجد و با پیشنهاد ترکیب فعالیت ترفیعی مناسب مدیران فروشگاه پروما تهران را در بالا بردن ارزش ویژه برند این فروشگاه یاری رساند.
فهرست مطالب
فصل 2: ادبیات تحقیق 34
2-1- مقدمه 35
2-2- مفاهیم تحقیق 36
2-2-1- آمیخته ترفیع و ابعاد آن 36
2-2-2- ابعاد ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده در مدل آکر 47
2-2-3- ارزش ویژه برند 51
2-3- تحلیل و نقد مبانی نظری 55
2-3-1- مدل کلر 55
2-3-2- مدل کاپفرر 57
2-3-3- مدل آکر 58
2-4- مروری بر صنعت خرده فروشی 59
2-4-1- انواع سازمان های خرده فروشی 60
2-4-2- فروشگاه های زنجیره ای 62
2-4-3- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در دنیا 64
2-4-4- تاریخچه پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در ایران 66
2-4-5- فروشگاه زنجیره ای پروما 69
2-4-6- جمع بندی صنعت مورد مطالعه 70
2-5- پیشینه تحقیق 70
2-5-1- سوابق تحقیقات داخلی 70
2-5-2- سوابق تحقیقات خارجی 75
2-6- جمع بندی 80
منابع و ماخذ تحقیق
فهرست جداول
جدول (2-1( انواع سازمان های خرده فروشی 61
جدول (2-2) خلاصه تحقیقات داخلی 71
جدول (2-3) خلاصه تحقیقات خارجی 75
فهرست اشکال
شکل (1-1) مدل مفهومی تحقیق 28
شکل (2-1) مدل کلر 57
شکل (2-2) مدل ارزش ویژه برند کاپفرر از دیدگاه مصرف کننده (کاپفرر ، 1992) 58
شکل (2-3) مدل ارزش ویژه برند آکر از دیدگاه مصرف کننده (آکر ، 1991) 59
"
پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن
- هدف از این پروپوزال بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن در وسایل الکترونیکی در میان مصرف کنندگان است مشخصات فایل تعداد صفحات80حجم0/318 کیلوبایت فرمت فای
- کیفیت درک شده برند,ارزش درک شده برند سبز,ارزش ویژه برند سبز,ابعاد ارزش ویژه برند سبز,پروپوزال عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز,تاثیر اعتبار برند بر ارزش ویژه برند سبز,تاثیر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند سبز
پرسشنامه بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن
- دانلود در وسایل الکترونیکی در میان مصرف کنندگان مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/48 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد
- پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند,پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
- دانلود مقاله مشخصات فایل تعداد صفحات15حجم0/305 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مقاله پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی چکیده امروزه ب
- بازاریابی سبز,ارزش ویژه برند,مصرفکننده سبز,ارزش ویژه برند سبز,ابعاد ارزش ویژه برند سبز,عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز,دانلود مقاله بازاریابی سبز,دانلود مقاله ارزش ویژه برند سبز
پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
- هدف از این پروپوزال ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند شرکت لوازم خانگی پارس خزر می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات56حجم1/765 کی
- ارزش ویژه برند,ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر,خلق و نگهداری ارزش ویژه برند,تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند,اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند,اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند,پروپوزال تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند
پرسشنامه ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
- هدف از این شرکت لوازم خانگی پارس خزر می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/163 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد ر
- پرسشنامه ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر,پرسشنامه خلق و نگهداری ارزش ویژه برند,پرسشنامه اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند,پرسشنامه اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند,پرسشنامه تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند
پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- هدف از این پروپوزال بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری در رستورانها و فست فودها می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات49حجم0/647 کیلوبا
- رضایت مشتری,ارزش ویژه برند,وفاداری به برند,رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان,رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان,رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری,رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان,پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران
پرسشنامه بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- هدف از این در رستورانها و فست فودها می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/38 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشت
- پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند,پرسشنامه ارزش ویژه برند رستوران
پروپوزال علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت
- هدف از این مورد بررسی قرار می گیرد مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم0/166 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیری
- ارزش ویژه برند,عوامل موثر بر ارزش ویژه برند,ارتباطات دهان به دهان الکترونیکی,ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت,پروپوزال ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت,عوامل موثر بر ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت,ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت از نگاه مشتریان
پرسشنامه علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان شرکتهای ارائه دهنده اینترنت
- هدف از این مورد بررسی قرار می گیرد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/37 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت
- پرسشنامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژه برند شرکتهای ارائه دهنده اینترنت,پرسشنامه ارزش ویژه برند خدمات اینترنت پرسرعت,پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند
پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات2حجم0/263 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پکیج پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور توسط King و Grace (2008) ساخته ش
- دانلود پرسشنامه کارمند محور کینگ و گریس,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور ,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس,دانلود پکیج پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس,دانلود پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند کارمند محور کینگ و گریس
تشریح ابعاد و مدلهای ارزش ویژه برند
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات63حجم1/65 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه رشته مدیریت مقدمه نقش برند ها در شناسای
- مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت,عوامل موثر بر ارزش ویژه برند,مدل های ارزش ویژه برند,مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران,ابعاد ارزش ویژه برند,مدل ارزش ویژه برند آکر,پایان نامه ابعاد ارزش ویژه برند,پایان نامه مدلهای ارزش ویژه برند
علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند با تاکید بر نگاه آکر
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات62حجم0/581 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه رشته مدیریت چکیده انجمن بازاریابی آمری
- ارزش ویژه برند,عوامل موثر بر ارزش ویژه برند,عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه آکر,ارزشگذاری برند برای مشتری,مدل عوامل موثر ارزش ویژه برند,دانلود پایان نامه ارزش ویژه برند,دانلود پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند
ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمههای بازرگانی استان یزد
- نتایج پژوهش نشان میدهند بازخورد از کارمندان، ارتباطات درونی برند و میزان برندگرایی سازمان تأثیر مثبت و معناداری بر ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان دارند از د
- ارزش ویژه برند,بیمههای بازرگانی,کمترین مربعات جزئی,برندسازی درون سازمانی,ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان,ارائه مدلی جهت تبیین ارزش ویژه برند بر مبنای کارمندان در بیمههای بازرگانی استان یزد
بررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات108حجم0/523 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه رشته مدیریت چکیده امروزه سازگاری با م
- ارزش ویژه برند سبز,عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز,مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز,روشهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز,دانلود پایان نامه ارزش ویژه برند سبز,اهمیت ارزش ویژه برند سبز, تصویر برند سبز
ارزش ویژه برند
- در سال های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است مشخصات فایل تعد
- برند,مدل های مالی,ارزش گذاری برند,دانلود مقالات رشته مدیریت,دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت,دانلود مقالات مدیریتی,سیستم همکاری در فروش فایل,خرید مقالات مدیریتی,ارزش ویژه برند
پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان
- هدف از این پروپوزال سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان است مشخصات فایل تعداد صفحات80حجم0/318 کیلوبایت فرمت فایل
- کیفیت درک شده برند,ارزش درک شده برند سبز,ارزش ویژه برند سبز,ابعاد ارزش ویژه برند سبز,پروپوزال عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز,تاثیر اعتبار برند بر ارزش ویژه برند سبز,تاثیر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند سبز,تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز در میان مصرف کنندگان
پرسشنامه سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/47 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی سنجش تاثیر عوامل مو
- پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند,پرسشنامه عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز در بین مشتریان
پروپوزال علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
- هدف از این بیمه نامه بدنه اتومبیل می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات32حجم0/62 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیر
- ارزش ویژه برند,پروپوزال ارزش ویژه برند,عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند,پروپوزال عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه,علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران,عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان
مقاله علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
- هدف از این بیمه نامه بدنه اتومبیل می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات25حجم0/247 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود مقاله پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت
- ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند,عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند,مقاله عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه,علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران,عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان
پرسشنامه علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
- دانلود بیمه نامه بدنه اتومبیل که 26 سوال برای آن طراحی گردیده است مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/30 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان
- پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند,پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند
بررسی اهمیت ارزش ویژه برند و رویکردهای سنجش آن
- هدف از این پایان نامه می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات105حجم0/114 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه مدیریت مقدمه ارزش ویژه برند فواید زیا
- ارزش ویژه برند,پایان نامه ارزش ویژه برند,عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند,علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران,عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان,رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند,اهمیت ارزش ویژه برند
پروپوزال ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
- هدف از این استان گیلان (شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات67حجم0/408 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوز
- ارزش ویژه برند,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند,ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,پروپوزال ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
پرسشنامه ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
- هدف از این استان گیلان (شهرستان رودبار و منجیل و شهرستان لاهیجان)می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/19 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه
- پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند,پرسشنامه ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد
- هدف از این مقاله عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات26حجم0/250 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود م
- ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,دانلود مقاله ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند,ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری شهرستان سوادکوه
- هدف از این مقاله می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات20حجم0/482 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود مقاله رشته مدیریت بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند م
- ارزش ویژه برند,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند,ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,شاخصهای ارزش ویژه برند مقصد گردشگری,دانلود مقاله ارزش ویژه برند مقصد گردشگری
پرسش نامه ارزش ویژه برند داوری
- پرسش نامه ارزش ویژه برند داری- اقتباس شده از پرسش نامه ارزش ویژه برند ورزشی آرای و همکاران- 45 سوال و خرده مقیاس های مرتبط که در خود پرسش نامه دسته بندی شده است
- ارزش ویژه برند داوری
اثر ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد ونیت و استمرار خرید از طریق مسرت خرید مشتریان طرفداران تیم های ورزشی
- خرید و دانلود فایل پاورپوینت (مورد مطالعه:طرفداران تیم فوتبال باشگاههای لیگ برتر). در قالب ppt و در 35 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: کلیات تحقیقبیان وضرورت تحقیقاه
- تحقیق اثر ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد ونیت و استمرار خرید از طریق مسرت خرید مشتریان طرفداران تیم های ورزشی,مقاله اثر ابعاد ارزش ویژه برند بر قصد ونیت و استمرار خرید از طریق مسرت خرید مشتریان طرفداران تیم های ورزشی,خرید و دانلود اثر ابعاد ارزش ویژه بر,,,
مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- مقدمه..................................................................................... 15 2-3- مسئولیت اجتماعی سازمان....
- مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی سبز و قصد خرید مصرف کننده
مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- بخش اول:نگاه کلی به مدیریت بازاریابی.. 12 2-1-1- مقدمه. 12 2-1-2-گرایشهای مدیریت بازاریابی.. 14 2-1-2-1-رویكرد تولید. 14 2-1-
- مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی و افزایش فروش
مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی
- بصورت فایل ورد همراه با منابع آمیخته بازاریابی در دنیای رقابتی امروز، سازمانها به منظور بقای خود نیاز به استفاده از فنون بازاریابی و نیز تحقیقات تخصصی بازاریابی
- مبانی نظری و پیشینه آمیخته بازاریابی
مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی عناصر آمیخته بازاریابی 4p
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی عناصر آمیخته بازاریابی 4p,مبانی نظری و پیشینه درباره ی عناصر آمیخته بازاریابی 4p,مبانی نظری و پیشینه پژوهش عناصر آمیخته بازاریابی 4p
مقاله تاثیر ارزش برند بر درآمد فروش و ارزش بازار شرکتها
- چکیده: يكي از مهمترين دغدغه هاي مديران در مورد برند شركت، يافتن پاسخ اين سؤال است كه چگونه ارزش برند شركت آنها مي تواند فروش بيشتري را براي شركت به همراه داشته
- ارزش برند,ارزش بازار,درآمد فروش,مقاله مدیریت برند,مقاله ارزش بازار,مقاله ارزش برند,مقاله درآمد فروش,دانلود رایگان تحقیق,دانلود رایگان پروژه,دانلود رایگان مقاله,دانلود رایگان پایان نامه,پروژه رایگان
پاورپوینت مروری بر آیین نامه ترفیع سالانه و ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای
- دانلود ، با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: کسر امتیاز پژوهشی بواسطه حضور در پست اجرایی اعضای دارای پست اجرایی ستارهدار مصوب چارت س
- مروری بر آیین نامه ترفیع سالانه و ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای, دانلود پاورپوینت مروری بر آیین نامه ترفیع سالانه و ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای, پاورپوینت در مورد مروری بر آیین نامه ترفیع سالانه و ارتقا اعضای هیات علمی د,,,
پاورپوینت آیین نامه ترفیع سالانه و ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر ماده3 (پژ
- دانلود وهشی) ، با فرمت ppt و در 34 اسلاید قابل ویرایش. فهرست مطالب: آشنایی با کلیات مواد 4 گانه ارتقا / ترفیع مفاهیم آیین نامه آشنایی با تولید محتوی علمی در بست
- آیین نامه ترفیع سالانه و ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر ماده3 (پژوهشی), دانلود پاورپوینت آیین نامه ترفیع سالانه و ارتقا اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با تاکید بر ماده3 (پژوهشی), پاورپوینت در مورد آیین نامه ترفیع سالان,,,
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند
- جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند,پیشینه تحقیق رابطه بین درگیری و وفاداری به برند,مبانی نظری رابطه بین درگیری و وفاداری به برند,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,رابطه بین درگیری و وفاداری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند 56 صفحه
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات56حجم0/474 کیل
- مبانی نظری برند,پیشینه تحقیق برند,فصل دوم پایان نامه برند,مبانی نظری تعمیم برند,پیشینه تحقیق تعمیم برند,پیشینه داخلی تعمیم برند,پیشینه خارجی تعمیم برند,پیشینه پژوهش تعمیم برند,چارچوب نظری تعمیم برند,فصل دوم پایان نامه تعمیم برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات55حجم0/480 کیلوب
- مبانی نظری بسط برند,دانلود مبانی نظری بسط برند,پیشینه تحقیق بسط برند,ادبیات نظری بسط برند,فصل دوم پایان نامه بسط برند,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند,ادبیات و مبانی نظری بسط برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند 67 صفحه
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. مشخصات فا
- فصل دوم پایان نامه وفاداری مشتری به برند,مبانی نظری وفاداری مشتری به برند,پیشینه تحقیق وفاداری مشتری به برند,پیشینه پژوهش وفاداری مشتری به برند,پیشینه نظری وفاداری مشتری به برند,ادبیات نظری وفاداری مشتری به برند,چارچوب نظری وفاداری مشتری به برند